Hjälp och tips

söndag 14 mars 2010

Ordning och reda!

Inhandlade en låda med flera små fack på Clas Ohlson för ett tag sedan. Så i kväll har jag tagit mig i kragen och sorterat upp allt småplock som jag kan ha användning för till mina amigurumisar.



Här ligger alla säkerhetsögon som jag inhandlat (9 olika sorter), lite paljetter, nylontråd (nästan osynlig) som jag använder då jag syr ihop olika delar, brodyrgarn, några små söta knappar som jag tänker använda till ögon någon gång, jättestora knappnålar som jag använder vid monteringen, virknålar, synålar, sax och några mini-nystan som jag inte kunde motstå vid senaste besöket i garnaffären. Det finns också ett fack där jag sparar lite garnstumpar som kan använda som markörer för att hålla reda på virkade varv.

Hm...skulle behöva sortera upp alla garnnystan också och hitta på någon bättre förvaring än i olika plastkassar....som hoppar ut så fort jag öppnar skrubbdörren!. Just det! Hela skrubben skulle också behöva städas upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails