Hjälp och tips

torsdag 9 september 2010

Award från Helenas småpyssel!

Jag har fått en Award av Helena med bloggen


Jättetack Helena!
Blev jätteglad för det!
Ni som inte hittat till Helenas blogg kan jag
 rekommendera ett besök! Mycket fint finns att se där.
Nu senast en jättesöt virkad norgeflicka!

Den här awarden har visst snurrat runt ett tag så jag har 
efter lite övervägande bestämt mig för att göra som
många andra, dvs att inte skicka den vidare.
Dessutom finns det ju så otroligt många
underbara bloggar där ute som gör det
så svårt att välja! =)
Ni är alla värda en Award!

Men om det ändå finns någon som vill veta
 7 saker om mig så kommer det lite
onödigt vetande här ;)

1.
Matglad
2.
Älskar sovmornar
3.
Ogillar trångsynthet
4.
Föddes i ett annat land
5.
Tycker vintern är för lång!
6.
Mäter 160 cm över markytan
7.
Jagar alltid julklappar i sista minuten.

Pust!
Tog mig en evighet att komma på dessa saker

Till sist vill jag passa på att tacka för alla fina, uppmuntrande
ord jag fått för mina första rutor som jag
virkade efter Nettans mönster.
Hm...ger kanske inte upp ändå!
Men då gör jag nog som Änglastina ....
och virkar någon ruta då och då.


Önskar trevlig kväll!

                               

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails