Hjälp och tips

måndag 11 oktober 2010

Min första UTLOTTNING / GIVE AWAY!

8/11: Vill du veta vem som vann?
Klicka här!


Har just upptäckt att över 5000 besökare varit in och
kikat här sedan bloggen startades i januari.
Oj! Tänka sig!
Det hade jag aldrig kunnat tro när jag tog
mina första stapplande virk- och bloggsteg =D

För att visa min glädje över detta
och
alla rara kommentarer ni ger mig
ska jag försöka mig på en liten utlottning:

"ROSA PAKETET" = Dragen lott nr.1 : 

Klicka på bilden om du vill se förstoring!

Innehåller:
4 st nystan Hjerte Garns "Bommix Bamboo",
1 nystan pälsgarn av märket "Funny",
3 st glittriga brodyrgarn
och
Två par knappar i två olika storlekar och som
 är av samma sort som jag använde på

Jag älskar dessa knappar, men får tyvärr inte tag på fler! =(
 Så dessa kommer från mitt sinande förråd =)
Dålig bild, men det vita brodyrgarnet blänker mer som silver.
Använde det bl.a. när jag virkade öronen på "OffOn"

"BLÅ PAKETET" = dragen lott nr.2 :

Klicka på bilden för förstoring!

Innehåller:
3 nystan Svarta Fårets "Tilda",
1 nystan mjukt och lurvigt "Päls New",
3 st. glittriga brodyrgarn
och
1 par knappar
av samma sort som de jag använde på
"OffOn" och "Jori".
Dessa knappar är dock lite större!
Också en sort som inte längre går att få tag på =(


TÄVLINGSREGLER:

1 lott =
Lämna en kommentar till det här inlägget.

 2 lotter =
Lämna en kommentar till det här inlägget
 +
Berätta om utlottningen i ett inlägg på din blogg och 
länka till det här inlägget
och/eller...
Berätta om utlottningen på din blogg genom att
ta någon av bilderna här ovan och lägg den så att den
 syns i en sidebar (sidokolumn) på din blogg tillsammans 
med en länk till det här inlägget.

Totalt kan du alltså skaffa dig TVÅ vinstchanser =)

OBS! OBS!
Kommentarer till tävlingen görs endast i detta inlägg.
Kom ihåg att lämna din mailadress +  berätta om du
 länkat till tävlingen.

LOTTDRAGNINGEN SKER
SÖNDAG 7 NOVEMBER KL. 24.00

VÄLKOMMEN !
Hoppas någon vill vara med!

PS.
Besöker du regelbundet min blogg, men inte tänkt på att
synas som följare? Vore jättekul om du ville göra det....
Ökar ju dessutom både min och andras chans att
hitta till just DIN blogg!
Men känn nu inget tvång! 
Det ger absolut ingen pluspoäng i utlottningen!
 

FÖRRESTEN!
Vill du gärna ha 2 lotter, men vet inte hur man länkar eller
 lånar min bild till en sidokolumn?
Maila mig i god tid innan utlottningen stängs så ska jag
 försöka förklara!

Klart alla som vill ska ha en rättvis chans till
 TVÅ lotter!

                           

204 kommentarer:

  1. Jag vill definitivt vara med på din tävling! Fina vinster! Länkar också från min blogg.

    SvaraRadera
  2. Vill så klart vara med och tävla :)
    Länkar oxå till tävlingen på min blogg.
    mail:geisli18@hotmail.com

    Kramis

    SvaraRadera
  3. OOOOOHHHHHH klart att jag vill vara med!!! Har ingen aning om hur jag länkar till din blogg från min men jag kommer att göra ett inlägg så att det syns så klart.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hittade just hit och inget är ju så roligt som tävlingar...
    Måste säga att din blogg får det att klia i fingrarna för att testa att göra en av dessa söta figurer...
    Ha en bra dag!
    (en lott för mig tack)

    SvaraRadera
  5. aaa, wanna have! :) unfortunally, i don't understand a thing, so i guess its not for us, outsiders..;) pretty wool! :):)

    SvaraRadera
  6. Oj vilken fin Give Away! Jag är gärna med och chansar. Jag länkar även från min blogg. Håller tummarna ;)

    SvaraRadera
  7. Självklart är jag med och vill vinna ett sånt här fint paket! Jag ska göra ett inlägg på bloggen också. Man vill ju ha så många chanser som det går :D
    Kul med utlottning! :)

    SvaraRadera
  8. Det här måste jag självklart vara med på! Jag länkar till din blogg också, så jag ska be att få två lotter!
    Vet inte hur man lånar bilden, om du har tid och lust kanske du kan förklara det!?

    SvaraRadera
  9. Jag kom på hur jag skulle få in bilden! Är sååå stolt!

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna! Har lagt in ett inlägg på bloggen också :)

    SvaraRadera
  11. Ooooh!! I'd love to win those gorgeous yarns! Thanks for the chance!

    hazeleaf@yahoo.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med,fina vinster. Länkar också från min blogg.

    SvaraRadera
  13. Hej hopp, grattis til 5000 gäster! Såklart gärna med och chansar på vinst. Försöker mig på en länkning också från min sida. Det ska gå!! ; )

    SvaraRadera
  14. Oh vad kull med en utlottning!:D
    Jag tar gärna chansen att vara med så..
    Förresten så har du en väldigt fin blogg, både söta och fina amisar!

    mail: linnea@nardik.se

    SvaraRadera
  15. Jag tar chansen till en vinstlott! DÅlig att lämna kommentarer annars! /Ella

    SvaraRadera
  16. Jag är med i utlottningen med två lotter. Länk finns i min blogg. Kul att hitta en ny blogg att utforska.

    SvaraRadera
  17. Klart man är med och tävlar om såna fina priser :) Länkar i min blogg också för flera lotter!

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med! Länkar från min blogg direkt!
    Kul idé och en jättefin blogg. :)
    (johannahildingsson@live.se)

    SvaraRadera
  19. Oooh vilka härliga vinster! Jag är med i utlottningen :)

    virktokig97@spray.se

    SvaraRadera
  20. Klart man vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  21. Hamnade här via Virkhörnan. Vilka fina paket du lottar ut !! Jag sitter just nu och tittar i en amigurumibok jag lånat på biblan. Och idag virkade jag små söta pumpor ur den till örhängen. Dem kan du se på min blogg. Skulle gärna vilja vinna och virka MER !!! Länkar i min sidebar. // Eva

    SvaraRadera
  22. Hej! Grattis till alla besökare och klart jag vill vara med och ha chansen att vinna något av dina fina paket :)

    SvaraRadera
  23. Så roligt med en utlottning, det är klart att jag vill vara med! Grattis till så många besökare! Nu skriver jag alltså här och har också länkat till dig på min blogg. Du kan också räkna med att jag blir en trogen följare.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera
  24. Klart jag vill vara med och tävla. Det var inga dåliga vinster. Jag länkar till dig från min blogg.

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med och tävla! Min mail är fanny@sevrell.se!

    /Fanny

    SvaraRadera
  26. Klart jag vill vara med. Jag länkar och blilr även fölöjare. Kram sytanten

    SvaraRadera
  27. Jag vill självfallet vara med i tävlingen! Har inte besökt bloggen tidigare, men jag märker att det är något att följa! Länkar på bloggen såklart!

    SvaraRadera
  28. Gillar din blogg! Och vill gärna vara med och tävla. Med två lotter. Se min blogg här:
    http://killerkattdesign.wordpress.com/2010/10/11/annu-en-tavling/

    SvaraRadera
  29. Oj, så spännande och vilka fina vinster! Och grattis till alla dina besökare...med en sådan inspirerande blogg så lär de bli fler :)

    Självklar vill ju jag också gärna vara med i utlottningen. Lånade din bild och länkade från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

    /LadyNight
    pysselstund@live.se
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  30. Sv; Åh vad kul att höra! :) Tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  31. Jag blir med, klart det. Är redan följare, och skriver om det på min blogg. Lycka till!

    SvaraRadera
  32. Vilka fina vinster, självklart vill jag vara med och tävla med en lott. Jag följer din blogg sedan länge och den ger mig mycket inspiration och glädje. Tack!

    SvaraRadera
  33. hej jag vill vara med jag länkar i min blogg och jag har mail adressen maria@terrox.nu. ha det bra

    SvaraRadera
  34. Åh va kul att du har en tävling. Självklart vill jag vara med. Jag har följt din blogg länge nu. Jag hittade fenomenet Amigurumi i Februari och blev helt frälst. Men någon egen blogg blir det inte för min del. Kul dock att följa er andra. Du har gjort så fantastiskt fina amisar. Vilken skaparglädje.

    Lotta
    lois_lane66@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Grattis till första 5000. Man är ju gaaaalen om man inte vill vara med i din tävling, och det är ju inte jag, så mycket i alla fall! Självklart kommer det en liten bild/länk ifrån mig!
    Kram

    SvaraRadera
  36. jag vill vara med! länkar på min blogg garngrynet.blogspot.com
    ha det fint/Linn

    SvaraRadera
  37. Jag är med! :D Har även gjort ett inlägg på min blogg :)

    /Sofia - surikaten__@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Grattis till 5000 besökare. Vill såklart gärna vara med och fira. Länkar och tar därmed 2 lotter.

    Kram och lycka till med fortsatt bloggande.

    SvaraRadera
  39. Vilken underbar blogg jag vill vara med i tävlingen gärna med 2 lotter om jag klarar av att länka dig på min blogg.

    SvaraRadera
  40. Hi, Suadda, thank you for your comment, it helped a lot! And i realy like your creations too! :) have a nice day ;)

    SvaraRadera
  41. Vilken tur att jag hittade hit. Jag hittade hit från Smurfhäxan. Jag vill gärna vara med och tävla om ditt fina garn. Jag har länkat till tävlingen i min blogg i vänstersidan.

    SvaraRadera
  42. Vill gärna vara med och tävla! :) Länkar med bild i högerspalten på min blogg :)

    SvaraRadera
  43. Hej klart man vill vara med.....tittar in till dig ofta , men lämnar inga spår efter mig.
    Hälsningar Marie
    marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Tjoho, min favorit-suadda har tävling! Klart jag vill vara med! Tycker det e helt rätt att man inte får en extra lott om man blir följare. Jag har sett många som har gjort så, men jag tycker inte det känns schysst att "tvinga" någon att bli följare, det ska man bli helt av fri vilja. Tack kära du för den fina kommentaren om bröllopsbilden, jag blev så glad! Så fint skrivet av dig :-) Jag har länkat i sidebaren till din tävling, så det blir väl två lotter till mig..? Kramar

    SvaraRadera
  45. SJÄLVKLART vill jag vara med också =D Grattis till alla besökare och tack för chansen att vinna dessa godsaker =D Jag länkar på min blogg i sidobaren *kram*

    SvaraRadera
  46. Såklart jag vill vara med o tävla:D
    Länk finns på min blogg!

    SvaraRadera
  47. Hej, klart jag vill vara med och tävla, särskilt nu när mitt bredband funkar igen och att jag även känner mig bättre i mina virkhänder. Samt att din sida är så inspirerande. Vilken underbar fantasi du har. =O)

    SvaraRadera
  48. Åh, jag vill ju självklart också vara med. Länkar i bloggen!

    SvaraRadera
  49. Absolut vill jag vara med i utlottninge av garnpaket.
    Underbar och inspirerande sida
    susanne
    Jag länkar även till din sida i min blogg

    SvaraRadera
  50. Klart att jag vill vara med och tävla! Och tack så mycket ännu en gång för en mycket inspirerande blogg =)

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vara med på utlottningen. Grattis
    till alla besöken.

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Jag vill gärna vara med! Jag länkar från min blogg, 2 lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa
    Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

    SvaraRadera
  53. Vilka fina vinster! Det är klart man vill vara med och tävla. Jag länkar från min blogg. Och grattis till alla besökare!

    /Garnfröken

    SvaraRadera
  54. Åh så fina garner.
    Jag behöver börja lära mig göra sånthär till mitt lilla låtsas barnbarn. Så då får man ju hoppas på tur nu =0)
    Naturligtvis så har jag länkat hit från min sida.

    SvaraRadera
  55. Hej, är jag den enda som inte har en egen blogg? Kanske dags att börja nu då... ja, ja får bli en annan dag. Hoppas på tur ändå med en vinstchans på dina söta paket.

    SvaraRadera
  56. Vilka fina paket du lottar ut och då kan man inte låta bli att vara med.
    Tyvärr har jag ingen blogg (men inspireras gärna av din och andras) och får hoppas på tur med 1 lott.

    /Lotta
    lottame@hotmail.se

    SvaraRadera
  57. Vill gärna försöka vinna något av de färgsprakande paketen! Länkar med bild hos mig! Om jag blir en lycklig vinnare så finns min mailadress i marginalen på min blogg! Ha en skön höst önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  58. Är gärna med i din utlottning! Har även länkat hit från min blogg. Du hittar inlägget här: http://aartesaniaa.blogspot.com/2010/10/utlottning-hos-suaddas.html#links

    SvaraRadera
  59. Jag skulle gärna vinna! wallner.h@gmail.com
    länkar från min blogg :D

    SvaraRadera
  60. Klart jag vill vara med och få chansen att vinna ett av dom härliga färgsprakande paketen. Hittade in här via Evas pysselsida. Länkar med bild och berättelse på min blogg.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  61. Fin blogg du har :) Och självklart vill jag vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  62. Tack igen för dina fina kommentarer! :)
    Självklart vill jag vara med och tävla, jättefina paket ju! Har länkat från bloggen och lagt upp ett inlägg så jag borde väl vara berättigad till två lotter? ;)

    *håller tummarna för vinst*

    SvaraRadera
  63. Vilken utlottning det är klart att man vill vara med.

    SvaraRadera
  64. Heej! Kul att du har fått så många besökare!
    Vilka fina paket du lottar ut! Skulle om jag hade en blogg länkat med bilder!
    Men hoppas att jag får en lott i alla fall!

    Kram Emmy

    P.s min mailadress är em.lars@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Hej! Alltid lika roligt med en chans att vinna lite garn=)! Jag vill vara med. Min mail: stahl.jessica@gmail.com

    SvaraRadera
  66. O vad roligt att få vara med i tävlingen.
    Jag hittade inte den här sidan förrän i dag och gissa om jag kommer vara här ofta? Den är ju jättefin en riktig ögonfröjd.
    Jag kommer länka från min blogg om jag kan annars så mailar jag dej och får lite tips.
    Min mail: lillemor@extern.perskom.se

    SvaraRadera
  67. Underbara vinster, är gärna med och chansar på vinst.

    SvaraRadera
  68. Fina vinster. Jag vill vara med.

    SvaraRadera
  69. Grattis till 5000 besökare! Jag provar lycka med 1 lott! ir100@hotmail.com
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  70. Tack, tack:) Jag kommer till dig också!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  71. klart jag vill vara med, jättefin blogg du har

    SvaraRadera
  72. Wow! Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    Hälsningar från Anna-Karin
    (anna-karin.persson@oktv.se)

    SvaraRadera
  73. Tycker du gör så fina och annorlunda figurer! Vill också gärna vara med i tävlingen med en lott (har ingen blogg). rebnic(at)home.se

    SvaraRadera
  74. Hej!
    Så glad Jag hittade hit.
    Jag har gjort några figurer och tycker det är väldigt roligt.Virkar gärna.
    Här finns ju massor av tips och länkar som ger inspiration.
    Naturligtvis vill Jag vara med och tävla.
    Jag har länkat på Min Blogg i högerspalten och lagt till Mej som följare hos Dej.
    Perfekt att vinna ett "kitt" med garner.

    Kram!

    SvaraRadera
  75. Jag vill också vara med i utlottningen - har länkat i bloggen! :)

    SvaraRadera
  76. Klart jag vill vara med! Länkar i min blogg.
    lwk@telia.com

    SvaraRadera
  77. Spännande! Har precis börjat virka lite kakor. Vore kul att pröva något annat också. Jag tar gärna en lott! Härlig blogg du har!
    /Anne
    asalomonsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Jättefina garner. Klart jag vill vara med i utlottnngen.
    marie.thelander@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Sv; Tackar! :) Och nej, hittade nog hem trots att det började bli mörkt ;)

    SvaraRadera
  80. Jag vill oxå vara med och tävla om dina garner.
    maria_suhonen@blixtmail.se

    (Petras mamma)

    SvaraRadera
  81. hejsan
    vilka härliga garnpaket du lottar ut
    jag är genast med
    har länkat i min blogg och kniper två lotter
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera
  82. Gratulerer med de første 5000.

    For noen flotte garnpakker. Hvem ville ikke ønske å vinne dem? Har linket til konkuransen på bloggen min.

    Lykke til med de neste 5000.

    SvaraRadera
  83. Jag vill absolut delta! Amigurumis är en ny hobby jag gillar skarpt :)

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. En sån rolig grej! Jag började m amigurumi för mindre än en vecka sen, men är helt fast. Att det skulle finnas så många inspirerande bloggar om det hade jag ingen aning om och utlottningar dessutom! Wow! Jag faller mer och mer för denna "värld".

    MVH Sofia
    smurfan_@yahoo.com

    SvaraRadera
  85. Ojojoj så många kommentarer!!! =)
    Klart jag vill vara med och tävla om så fina priser! Jag har lånat en av bilderna och länkat från Pysselstugan oxå, här gäller det ju att ta alla chanser till lotter man kan få =D

    Ha en fortsatt härlig söndag! Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  86. Jag vill vara med i utlottningen till både rosa och blå!
    min mail är yanmay14@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Vill vara med i båda lotterna rosa och blå=)
    min hotmail baloo_4ever@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Jag vill jätte gärna vara med och tävla

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-garnpaket-711.html

    SvaraRadera
  89. Får jeg prøve meg her og ta et lodd ?
    Flotte pakker du gir bort.
    Flott blogg.

    SvaraRadera
  90. Jag vill vara med! :)
    Två lotter tack! Länkar i inlägg.
    Härlig blogg!

    SvaraRadera
  91. Tar en lott, tack. E-post finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  92. Oj vilken konkurrens! Har ingen blogg langre, sa hoppas pa att det ska ga vagen med bara en lott istallet :)

    SvaraRadera
  93. oj vilka fina priser. vill gärna vara med i din tävling. länkar med bild på min blogg. Lägger mig som följare också.
    ~marita~
    har jag turen att vinna väljer jag det rosa paketet ;)

    SvaraRadera
  94. Jag deltar gärna i din utlottning! Har länkat från min blogg:
    http://safiasvarld.blogspot.com/2010/10/utlottnings-tips-giveaways-in-swedish.html

    SvaraRadera
  95. Åhh vad fina vinster, jag vill vara med =)) Jag länkar till dig på bloggen!
    På bilden i mitten på min blogg är det kuddfodral och en orientalisk fågelbur, som vego-jag såklart inte kommer ha en fågel i!! Tänkte att den nog blir fin med blomma i på balkongen =) Kram på dig!

    SvaraRadera
  96. Klart man är med och tävlar! Vi garn-beroende kan aldrig få för mycket garn!

    SvaraRadera
  97. Oj, glömde skriva min mail. Men här kommer den iaf :D
    sofiia-m@hotmail.com

    Nu håller jag tummarna fr fullt :)

    SvaraRadera
  98. Jag tar chansen och är med i tävlingen, länkar dock inte eftersom jag inte har någon egen sida.
    Självklart hoppas jag att jag vinner-här i Reykjavík har vi inte så jättestort utbud av garner och just dom här sorterna har jag aldrig sett.
    Spännande..

    anna@forrettindi.is

    SvaraRadera
  99. Självklart vill jag vara med och vinna!
    Jag länkar till dig i min högerkolumn och får två lotter.

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  100. Klart man vill vara med! Så kul att du fått så många besökare redan, tror inte det dröjer länge innan 10.000-strecket nås heller. Dina amisar är gudomliga. Länkar såklart fråm bloggen också :)

    SvaraRadera
  101. Grattis! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  102. Oj, vad härligt många deltagare i tävlingen. Jag slår på stort och lägger in ansökan om två lotter, länken är lagd till vänster.

    SvaraRadera
  103. Vilka otroligt fina amigurumisar du gjort! Kul att hitta hit! Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  104. Sällar mig till alla andra som vill vara med i utlottningen.
    Mvh
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Hej! Vad roligt med en utlottning, hittade just din blogg. Jag länkar med bild i min blogg också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  106. Vill gärna vara med i utlottningen

    Jessica
    jezziqa@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Jag vill vara med:)

    SvaraRadera
  108. Jag vill vara med också! Du har så fina och söta saker här, fick genast inspiration att försöka mig själv ;) Länkar på min blog...

    SvaraRadera
  109. Vilka gulliga figurer Du gör!!

    Och så klart är jag gärna med och provar lyckan i Din utlottning också!
    Jag har länkat med bild i min sidebar....(:

    Nu ska jag kika vidare här hos Dej!
    Kram, J:son

    SvaraRadera
  110. Kul med en utlottning...klart jag är med =)

    SvaraRadera
  111. Vill även jag vara med på utlottning. Ska även länka vidare i min blogg

    SvaraRadera
  112. Jag vill självklart vara med i din utlottning. Gillar verkligen dina virkade filurer!

    SvaraRadera
  113. Vill absolut vara med, har suttit och letat garn hela kvällen så detta kom perfekt!! Bild och länk finns som sidebar!

    SvaraRadera
  114. Ohhh vilken rolig tävling!!Och finfina priser!!Klart jag oxå vill vara med..Länkar med bild så 2 lotter paxar jag..Min mailadress är
    poccahontas_69@hotmail.com kraaaam =)

    SvaraRadera
  115. Grattis! Jag vill också vara med. Har länkat på min blogg.

    SvaraRadera
  116. Jaaa, jag behöver lite tur och vill gärna vinna! Har ingen blogg så jag har inte länkat.
    mia.eagle@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Klart att jag vill vara med :)
    Länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  118. Klart jag vill vara med! Länkar till min blogg! Ha det så gott i frosten. Vinterjacka på...

    SvaraRadera
  119. Oj vilken fin blogg! hittade hit via ifokus! tänk om man kunde virka så fina saker som du gör! skulle vara jättekul att prova, kanske får man till nåt som duger till min lilltjej. Jag håller till inne på keramik.ifokus vanliga fall.
    Vill gärna vara med på utlottningen! har ingen egen blogg än men funderar på att fixa en så småning om. j_schelin @ hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Grattis till en fin och välbesökt blogg. Självklart vill jag vara med och jag har ett inlägg i min blogg om din fina tävling: http://nallepuh.blogspot.com/2010/10/lackra-garner-lottas-ut.html
    Min e-postadress hittar du i min blogg.
    Hälsningar
    Inge

    SvaraRadera
  121. Hej
    Jag tror att det blev något fel, jag har för mig att jag skrev en kommentar förut på detta inlägg. Men i alla fall; Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag har länkat med bild (som du såg).
    Glada hälsningar,
    Maja (virkans amigurumi)

    SvaraRadera
  122. Hej, jag har just hittat denna blogg och vill gärna vara med i din utlottning! Min mail adress:
    millevonpille@live.se (jag vet, knäppt namn)
    Hej hej
    Milena

    SvaraRadera
  123. Hej!
    Hittade din fina blogg här idag! Länken hittade jag hos http://svartahusets.blogspot.com/

    Vill gärna vara med i utlottningen av dina fina priser! själv virkar jag mobilfodral, kamerafodral, glasögonfodral och stickar lite!
    Ha en trevlig dag och helg!

    marie.mondell@telia.com

    SvaraRadera
  124. Jag vill självklart också vara med =)

    SvaraRadera
  125. Jag vill självklart också vara med =)

    SvaraRadera
  126. Hej!

    Vilka fina amigurumi du har gjort! Din blogg ser så snygg ut och är lätt att läsa. Hälsningar från Finland!

    pirkko_murtomaki@msn.com

    SvaraRadera
  127. Hej!

    Vilka fina amigurumi du har gjort! Din blogg ser så snygg ut och är lätt att läsa, tack för det.

    Hälsningar från Finland,

    pirkko.murtomaki@gmail.com

    SvaraRadera
  128. Jag vill också vara med och tävla!!
    har tyvärr ingen blogg...
    svalin_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Hej! Jag vill jättegärna vara med om utlottningen av de fina garnpaketen, länkar med bild från min blogg och hoppas på en mqassa tur bland alla andra tävlande.
    Hälsar Anneli

    SvaraRadera
  130. Liisa Widstrand liisa.widstrand@live.vrg.se21 oktober 2010 kl. 22:41

    Jaag vill vara med! men jag har ingen blogg att länka på...

    SvaraRadera
  131. Oh! Vilka fina garn! :)
    Jag har länkat till min väldigt nystartade blogg som jag startade precis innan jag hittade din tävling :)
    Yay! 2 Lotter!

    SvaraRadera
  132. Jättefina priser och jätteroligt initiativ med en tävling! Jag vill gärna vara med och tävla :) Länkar hit via min blogg också.
    (e-mail: angolantto@gmail.com)

    SvaraRadera
  133. Vilket kul idé:) Jag vill vara med i utlottningen, har nyss börjat virka Amigurumi och att det är kul.

    ha en bra deag!

    SvaraRadera
  134. Självklart vill jag vara med och tävla....såg ditt inlägg om att jag skrivit min kommentar i fel inlägg - men nu bidde det rätt!! Så två lotter hoppas jag ska bli vinst på!! Glada hälsningar Rumpetuss

    SvaraRadera
  135. Jag vill jätte gärna vara med och tävla.
    Har länkat med bild i ett inlägg från min blogg!

    http://bjurkull.blogg.se/2010/october/22-oktober-2010.html

    SvaraRadera
  136. Grattis! Klart jag vill vara med i din fina utlottning! Den här hången med 1 lott. Ha en bra helg :)

    SvaraRadera
  137. Halloj! Kul att hitta till din blogg!! Jag länkar och börjar följa, länkar till utlottningen och lånar en bild!! Tack för två chanser! Maria Landsvägsungar

    SvaraRadera
  138. Jag vill också ta chansen att vinna!!!
    salgeskar@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Jag är med! fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  140. Oj va fort det gick till 5000. Självklart vill jag vara med å vinna. ullabritt7@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Jag vill också vara med på ett hörn, med chans att vinna :)
    thopialand@hotmail.com
    Pia

    SvaraRadera
  142. är självklart med och tävlar :D

    min mejladress är anna.arvidsson @ ymail.com (givetvis utan mellanslag)

    SvaraRadera
  143. Hej! Åh va kul att jag hittade till denna bloggen via din utlottning! Är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg oxå,Nu måste hag verkligen titta runt på din blogg!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  144. Du har en inspirerande blogg och grattis till alla besökare.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av dina fina priser.
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  145. Hej! Så kul att hitta nya bloggar!
    Grattis till 5000 besökare!
    Jag vill gärna delta i utlottningen och länkar i ett inlägg i min blogg med bilder.
    Jag har en utlottning på min blogg, delta gärna där!

    SvaraRadera
  146. Hej
    Grattis till alla besökar.
    Vill gärna var med på den utlottning.
    mail: kn_7@hotmail.com

    SvaraRadera
  147. Grattis till alla besökar! Självklart vill jag vara med och ha en chans på de fina priserna. Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  148. Självklart vill jag vara med i utlottningen av de fina paketen.

    anna.lindfors@telia.com

    SvaraRadera
  149. Hej! Grattis till alla besökare! Jag vill gärna också delta i tävlingen! kram Nina

    SvaraRadera
  150. Hejsan!
    Som virkgalen garnoman, skulle jag bli jätteglad över en vinst.
    Har tyvärr ingen egen blogg.
    Mvh Rose-Marie
    rosaed@telia.com

    SvaraRadera
  151. Jag vill vara med!!! :P knyttets@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Jag har precis börjat virka, men är redan fast i träsket! ;0) Självklart vill jag vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  153. Klart jag vill vara med och vinna

    SvaraRadera
  154. Hoppas pa att det ar sakert att lagga ut mailadressen: amandabirath@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Jag vill vara med
    jessika_hej@hotmail.com

    SvaraRadera
  156. amigurumivirkaren26 oktober 2010 kl. 15:54

    Jag vill vara med i utlottningen!!!!
    annica.isacson(snabela)home.se

    SvaraRadera
  157. Hittade precis hit. Jättefin blogg! Vill självklart vara med och tävla och jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  158. Härlig idé med en tävling =) Man kan ju alltid hoppas på att vinna ;)

    SvaraRadera
  159. Jag vill vara med i tävlingen och har även länkat i min blogg.

    SvaraRadera
  160. Hej fina priser!
    Klart att man ska vara med och tävla!
    Länkar till min blogg!
    kram

    SvaraRadera
  161. Så flotte premier ♥

    Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-garm.html

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  162. For noen fine gevinster! Jeg har lagt ut bilde og linket til konkurransen på bloggen min :)

    SvaraRadera
  163. Heihei :)
    Vil gjerne ha 2 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-garn.html

    Mvh siv anita

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  164. Vill jättegärna vara med och tävla, tyvärr har jag inte kommit underfund med hur man länkar så jag "tar" bara en lott och hoppas på turen.
    Kram Annica

    SvaraRadera
  165. Självklart vill man vara med på ditt lotteri med så fina vinster =)

    Försöker länka till min blogg men får inte ihop det riktigt =/
    Har dock blivit följare nu =)

    tantgertrud@hotmail.se

    SvaraRadera
  166. Grattis till alla besökare.
    Klart att jag vill vara med i utlottningen. Har inte lärt mig att länka men hoppas på turen ändå.
    Ha de gott.

    SvaraRadera
  167. Åhhhh tänk om jag vann garner!! Då skulle jag göra fler amigurumis och tårtor :)

    SvaraRadera
  168. Vill gärna va med och tävla.
    Hoppas på tur.
    Ha de.
    Lilian

    SvaraRadera
  169. Vill gärna vara med och har även länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  170. Vilken fin blogg du har :) Vore jätte roligt att vara med i utlottingen. Jag länkar också i min blogg :) Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  171. Så fina vinster!! Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  172. Hei, jeg vil gjerne være med om jeg får.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvaraRadera
  173. Vill också vara med och försöka vinna. . Länkat från högerspalten i min blogg. http://belindasmamma.blogspot.com vinnar jag så kan du maila på annikas.allehanda(@)gmail.com

    SvaraRadera
  174. grattis med mange følgere :D
    vil gjerne være med i trekningen, to lodd
    ha en fin dag
    /myr
    myrshjerte@gmail.com

    SvaraRadera
  175. Hejsan! Klart att jag vill vara med och tävla! Jag länka på min blogg också så att jag dubblar mina chanser.

    SvaraRadera
  176. Jag vill gärna vara med i utlottningen också :)

    SvaraRadera
  177. klart jag vill va med :) alltid lika spännande med tävlingar.länkar till min blogg så 2 stk lotter på meg :D

    SvaraRadera
  178. klart jag vill va med och tävla :) länkar till bloggen oxå så 2 lotter till meg :)

    SvaraRadera
  179. Jättekul med utlottning och självklart vill jag vara med! Jag vill absolut ha 2 lotter och länkar på min sida.
    majsan_55@hotmail.com

    SvaraRadera
  180. Jag vill vara med men har ingen blogg. Grattis till alla besökare :-) Trevlig höst från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  181. Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  182. Oj,oj,oj,oj, så många som vill vara med och tävla.Vilken respons.Har varit med i några utlottningar.Och nu gör jag ett försök till.Har aldrig haft tur i spel o.lotterier.Bara i kärlek, ja lite förlust där också förståss. Så roligt det verkar i min ungdom gjorde jag en liten kanin stickad, som min dotter faktiskt har kvar.Sydde o dockkläder till till utlottning.
    Hade tänkt jag skulle sticka el.virka något men bloggarna är mitt liv de nu.FB kommer i skymundan.Får inte glömma mina fina vänner där.
    Underbar fin blogg Du har.
    migrimlund@gmail.com.

    SvaraRadera
  183. Hei, så fine gaver! Klart jeg vil være med, jeg tar ett lodd jeg :)

    SvaraRadera
  184. Det här går ju inte att motstå! :) Länkar i sidebar på min blogg!

    SvaraRadera
  185. Självklart vill man vara på denna utlottning :)
    Och givetvis då med 2 lotter, länkar från ett inlägg i min blogg.
    mail: m.moller@hotmail.se

    SvaraRadera
  186. Vilka fina vinster. Jag vill gärna vara med och länkar på min blogg också. Nu ska jag surfa vidare bland dina fina saker.

    SvaraRadera
  187. Hej! Vill gärna vara med på din utlottning! Jättefin blogg förresten. E-postadressen är catarina.wilke@telia.com

    SvaraRadera
  188. Hej
    Jag vill ha två lotter, länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  189. Vilken fin blogg du har och många besökare :) Självklart vill även jag vara med och försöka vinna det vackra garnet!
    Har ingen blogg men tittar in här nästan dagligen så jag kommer att se vem som vunnit.

    //Maria L

    SvaraRadera
  190. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Endast en lott då jag inte har någon blogg.

    //Maria L

    SvaraRadera
  191. Maria L!
    Kul att du vill vara med! =)
    Men SNÄLLA! Lämna din mailadress innan utlottningen! .....Om du vinner kan det kanske finnas fler som heter "Maria L" ;)

    SvaraRadera
  192. Vill gärna vara med i utlottningen o grattis till
    det stora besökarantalet.
    ingerd.jansson@live.se

    SvaraRadera
  193. Jag vill också vara med. Tyvärr så är jag inte så bra på att länka men jag är glad om jag får en lott.
    axelsson.britt@gmail.com

    SvaraRadera
  194. Hej
    Vore skoj att vinna ett paket hos dej.
    Håller tummarna.
    Ha en go helg.
    Eva

    SvaraRadera
  195. Hei, grattis med din første give.away og imponerende besøkstall! Jeg har linket med bilde på bloggen min!

    Velkommen til ufostrikks egen give-away:
    ufostrikk.blogspot.com

    SvaraRadera
  196. Grattis till 5000 besökare! Jag är gärna med i utlottningen och nöjer mig med en lott :)

    SvaraRadera
  197. Jätte fina "amigurumisar" du gör! Själv klart vill jag vara med i tävlingen fast det blev ena i sista stunden! Annica Haglund tr0ll3t@hotmail.com

    SvaraRadera
  198. Vilken otroligt fin utlottnng! Jag vill självklart ha en chans att vinna.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails