Hjälp och tips

fredag 2 juli 2010

P.13 Klart - Jori!


Nu är "gröna gubben" klar!
Efter att ha klurat lite på namnet så har jag nu till slut bestämt mig för "Jori"

Många timmar har han tagit att göra! Mycket av den tiden har kanske inte gått åt till så mycket virkning, utan mera till att fundera på själva utseendet.

OCH NU!......
.....vill jag varna alla känsliga tittare för att det kommer en hel hög av bilder på min Jori.
Den som inte tål det måste stänga av NU!








Hm....han är vig som tusan!.........

.......Och väldigt romantisk av sig!
Kira föll pladask för honom när han knäböjde för henne ;)

Så här ser han ut i "utomhusbelysning" !


ALLA TRE fick faktiskt komma ut och lufta sig idag! =)

, nu ska vi lata oss resten av kvällen (fredag ju!)....Äta grillad kyckling och.... kanske lite vin? =)

Trevlig kväll alla blogg-tittare! =)

*
PS.2
Skulle väldigt gärna vilja veta vem Du tycker blev bäst.
Zoorba, Kira eller Jori ?

PS.1
Vill varna redan nu om att
nästa inlägg kommer förstås att visa lite från monteringen av Jori :)

*


6 kommentarer:

  1. Grattis till ha fått din gröna gubben klar. Han är totalt urcharmig. Jag förstår Kira. Vem som är bäst? ALLA!! Kiras hår, öron och mun, Zoorbas ögon och sedan Joris charm. Det är inte lätt. Du är jätteduktig=O)

    SvaraRadera
  2. Så söt, men han verkar lite kaxig! Jag blir nog lite smått förkrossad om han stjäl kira från zoorba...jag e svag för kärleksparet, och zoorba e ju så grymt söt! Jori har superfina färger, men zoorba e nog min favvo ändå! Du får skaffa en egen tjej till jori! Ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina de blev tillsammans alla tre! Och Jori är ju jättecharmig...han påminner lite om Edward Scissorhands på tredje bilden uppifrån, med hans händer, mun och uppsyn. Håller även med Fiff ovan; Zoorba och Kira är nog favoritparet. Så en flickvän till Jori vore inte helt fel :P

    SvaraRadera
  4. men åååå så söta. Du e så duktig! så nyfiken på nästa lilla filur ;) Jajjemensan, här är det redan svampsesong, iaf i amis-världen =)

    SvaraRadera
  5. Åh, så fin han blev, din Jori! Vilka fantastiska detaljer! Ögonen har du verkligen fått till. Vilket härligt "lite-lagom-bekymrat" ansiktstuttryck, *tycker om*
    Fast välja en av dem kan jag inte göra. De är så charmiga och så personliga alla tre, lika men ändå helt olika. Fast jag håller med Fiff! Zoorba förtjänar att få ha Kira ifred. En egen tjej till Jori röstar jag på! =))) Ha en fortsatt härlig helg ♥

    SvaraRadera
  6. Oh, jättetack för all respons jag fått av er alla! Vad gulliga ni är mot mig! =) Har blivit värmd dubbelt upp idag -både av er och den plötsliga sommarhettan!
    Må så gott i värmen!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails